(我不願錯過這一切)
詞/曲:Diane Warren

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you're sleeping
While you'er far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Every moment spend with you is a moment I treasure

為了聽你的呼吸,我可以不睡,看你在沉睡中笑著
當你夢見遠方時,我願用一輩子臣服於如此的甜蜜,永遠迷失在這樣的時刻
每個和你相處的時刻都是我所珍惜的

I don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't want to miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I dont want to miss a thing

不願閉上雙眼,不願沉睡,因為我可能會錯過你,寶貝
我不願錯過這一切,因為每個夢見你的夢,甜美得沒有任何夢境可以取代
我依然會想念你,寶貝,而且我不願錯過這一切

Lying close to you
Feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes and thank God we're together
And I just want to stay with you in this moment forever
Forever and ever

躺在你身邊,感覺你的心跳,我想像著你夢見什麼,想著是否你夢見了我
然後我輕吻你的眼,感謝上天讓我們在一起
我只想和你停留在這片刻,永遠,生生世世

I don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
'Cause I miss you, babe
And I don't want to miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't want to miss a thing

不願閉上雙眼,不願沉睡,因為我可能會錯過你,寶貝
我不願錯過這一切,因為每個夢見你的夢,甜美得沒有任何夢境可以取代
我依然會想念你,寶貝,而且我不願錯過這一切

I don't want to miss one smile
I don't want to miss one kiss
I just want to be with you
Right here with you, just like this
I just want to hold you close
Feel your heart so close to mine
And just stay here in this moment for all the rest of time
Yeah, yeah

我不願錯過任何一個笑容,任何一個吻
我只想在你身邊,就像這樣
我只想緊緊地抱著你,感受你的心如此貼近我的心,在此時此地,和餘生

Don't want to close my eyes
Don't want to fall asleep
'Cause I miss you, babe
And I don't want to miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't want to miss a thing

不願閉上雙眼,不願沉睡,因為我可能會錯過你,寶貝
我不願錯過這一切,因為每個夢見你的夢,甜美得沒有任何夢境可以取代
我依然會想念你,寶貝,而且我不願錯過這一切

Don't want to close my eyes
Don't want to fall asleep
'Cause I miss you, babe
And I don't want to miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't want to miss a thing

不願閉上雙眼,不願沉睡,因為我可能會錯過你,寶貝
我不願錯過這一切,因為每個夢見你的夢,甜美得沒有任何夢境可以取代
我依然會想念你,寶貝,而且我不願錯過這一切

Don't want to close my eyes
Don't want to fall asleep
Don't want to miss a thing

不願閉上雙眼,不願沉睡,而且我不願錯過這一切

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 MaouXD 的頭像
    MaouXD

    信じているよ この愛奪えない

    MaouXD 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()